راهنمای خرید

راهنمای انتخاب و خرید شیرالات استاندارد

راهنمای انتخاب و خرید شیرآلات
  • آب در زندگی ما اهمیت زیادی دارد. ما از آب برای رفع نیازهای اساسی خود در زندگی روزمره خود استفاده می‌ کنیم. بنابراین، انتخاب شیرالات استاندارد و شیرهایی که ما را قادر به استفاده از آب می‌ کند بسیار مهم است. شیرهایی که آب مورد استفاده ما را در اختیار ما قرار می‌ دهند برای نوشیدن یا تمیز کردن باید دارای برخی ویژگی‌ ها و کیفیت فنی باشد.

    به منظور تعیین الزامات فنی، اول از همه، محل استفاده از شیر باید مشخص شود. تعیین محل مورد استفاده (حمام، آشپزخانه، صنعتی و غیره) باعث می‌ شود که الزامات متفاوت باشد.

    مهم این است که شیر  را با ویژگی‌ های فنی مناسب انتخاب کنید تا انتظارات را برآورده کنید. برای مثال: هنگام انتخاب شیر آشپزخانه، باید شیر آب مناسب سینک ظرفشویی خود را انتخاب کنید. مدل‌ های مختلف شیر آب برای سینک‌ های یک یا دو طرفه وجود دارد. هنگامی که با حذف این ویژگی فنی، شیر آب را انتخاب می‌ کنید، ممکن است نصب و استفاده  با مشکل آن مواجه شوید.

    تماس با شرکت شیرآلات هایسی، مشاوره خرید شیرآلات

    ویژگی‌ های اصلی که هنگام انتخاب شیر و شیر آب باید به آن توجه کنیم به شرح زیر است.

    انواع شیرالات استاندارد

    آب در بسیاری از زمینه‌ های زندگی استفاده می‌ شود. در حالی که وجود آب جان افراد را نجات می‌ دهد، شیرها محصولاتی هستند که استفاده از آب را از نظر استفاده بسیار آسان می‌ کنند. حمام، آشپزخانه، برای هر شغلی که فکرش را می‌ کنید آب وجود دارد. در کنار آب، شیرآلات حضور خود را نشان می‌ دهند. شیرها برای سهولت زندگی مردم وجود دارد.

    این محصولات که کاملاً با در نظر گرفتن نیاز کاربران تولید شده، با استفاده از مواد با کیفیت بالا تولید می‌ شوند. این محصولات که در داخل کشور نیز تولید می‌ شوند به لطف آبکاری کروم از دوام بالایی برخوردارند. شیرآلاتی که به راحتی خراب نمی‌ شود، دوام فوق‌ العاده‌ ای از خود نشان می‌ دهد. محصول فوق که با تمام مهر و موم‌ های شیر سازگار است، امکان استفاده سالیان طولانی را به شما ارائه می‌ دهد.

    همچنین دارای خاصیت زنگ زدگی و همچنین دوام است. استفاده از شیر آب که از مواد با کیفیت بالا برای شما ساخته شده است بسیار آسان است. هنگام چرخاندن شیر آب در حین استفاده ممکن است با هیچ گونه گرفتگی یا مشکلات دیگر مواجه نشوید. با تعویض شیر آب آشپزخانه قدیمی، حمام، شیرهای توالت می‌ توانید از آن به راحتی استفاده کنید.

    تعیین هدف استفاده: تعیین محل استفاده از شیر آب ضروری است. محصولات برای برآوردن نیازهای ناشی از هدف استفاده تولید می‌ شوند. تفاوت‌ هایی در استفاده و ویژگی‌ های فنی شیرآلات تولید شده برای حمام و شیر تولید شده برای آشپزخانه وجود دارد. پس اولین چیزی که باید به آن توجه کنید انتخاب نوع شیر مورد نیاز است.

    نصب آسان: یکی از مشکلات متداول نصب و راه اندازی است. انتخاب شیر سازگار با کاربری و محل نصب بسیار مهم است تا فرآیند نصب بدون مشکل باشد.

    نشتی آب شیر

    نفوذ ناپذیر بودن و نشت نکردن در هنگام بسته شدن: شاید یکی از آزار دهنده‌ ترین جنبه‌های شیرآلات و شیرهای آب در طول زمان نشت آب باشد. بنابراین، هنگام انتخاب شیر، لازم است به میزان نشتی و ضمانت ارائه شده توسط مارک توجه شود.

    در افت فشار مشکلی ایجاد نمی‌ کند: آبی که به لوله و شیرهای آب ارسال می‌ شود تحت فشار است در صورت تحت فشار بودن قرار گرفتن آب به صورت سالم از آرمیچر خارج نمی‌ شود. در کشور ما با مشکلات اصلی مربوط به فشار آب با توجه به موقعیت بر این وضعیت تأثیر می‌ گذارد. بنابراین، انتخاب شیر با در نظر گرفتن ویژگی‌ های فنی مربوط به فشار، عمر طولانی شیر شما را تضمین می‌ کند.

    دوام: شیرالات استاندارد باید از استانداردهای کیفی خاصی برخوردار باشد تا از خوردگی و سایش در طول زمان جلوگیری کند. بارزترین استاندارد مواد اولیه محصول است. مواد اولیه مورد استفاده در تولید شیرها برنج آلیاژی از مس است. مواد برنجی آلیاژی بر وزن محصول تاثیر می‌ گذارد.

    اگر هنگام خرید کالای بی‌ کیفیت با استفاده از روی، با مقایسه وزن استاندارد داده شده توسط نام تجاری محصول و وزن محصول، برای شما تردید وجود دارد که تقلبی است، مواد اولیه تضمین می‌ کند که محصول برای سال‌ ها از استحکام و دوام بیشتری برخوردار است.

    راهنمای انتخاب و خرید شیرالات استاندارد

    مدل شیر آب

    انتخاب مدل: دو مدل مختلف وجود دارد، این شیرها هستند که می‌ توانید به طور جداگانه برای آب سرد و گرم و شیرهای تک اهرمی کنترل کنید. شیرآلات اهرمی بهترین هستند. شما می‌ توانید فشار آب و دمای آب را با یک اهرم کنترل کنید. گزینه کنترل با توجه به مدل متفاوت است. شما می‌ توانید دما و فشار آب را با چرخاندن اهرم به طرفین یا بالا یا پایین تنظیم کنید. مدل‌ های دیگر دارای خروجی جداگانه برای آب گرم و آب سرد هستند.

    مدل‌ هایی که دارای یک حفره، آب سرد و گرم از این ورودی اصلی تامین می‌ شود. در مدل های دارای 3 سوراخ، 3 خروجی برای آب گرم، آب سرد و یک خروجی برای خود شیر وجود دارد. همچنین فرایند تعیین مدل با توجه به مونتاژ وجود دارد. مدل‌ ها بر اساس محل نصب شیر  جدا می‌ شوند. مدل‌ های مختلفی مانند نصب روی دیوار، نصب روی سینک و آرماتور در دیوار وجود دارد. ترجیحا مدل باید با توجه به مساحت مورد استفاده تعیین می‌ شود.

    بهداشتی بودن شیر

    بهداشتی بودن: باید به این نکته توجه داشته باشید که آرماتور یا شیر  دارای خواص ضد باکتریایی است که حاوی میکروارگانیسم‌ ها نیست. باید مراقب بود که مواد سمی در آب که هنگام روغن واشر برای سلامتی انسان مضر است در آب رها نشود. در آرمیچر با آب تماس پیدا می‌ کند.

    یکی از دلایلی که بر اهمیت مواد اولیه تأکید می‌ کنیم این است که ذوب فلزات در قسمت‌ هایی از آرماتور که در آب منتظر آب قرار می‌ گیرند مخلوط می‌ شوند. مضرترین این مواد سرب است. انحلال سرب در آب یک تهدید جدی است.

    شیر حمام مدل ورنی رنگ کروم از محصولات با کیفیت و فوق‌ العاده زیبای شرکت هایسی است که در رنگ کروم تولید و عرضه می‌ شود و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است.

    طرح های شیر

    اگر می‌ خواهید دکوراسیون و شیرالات استاندارد با هم هماهنگ باشند، تعیین طرح یکی از عوامل مهم انتخاب برای شما است. اگر طرح‌ ها را به سادگی جدا کنیم، دو دسته مجزا به عنوان طرح‌ های مدرن و کلاسیک وجود دارد. طرح‌ هایی هستند که بر اساس قابلیت استفاده طراحی شده‌ اند و ظاهر ساده‌ ای دارند.

    آن‌ ها ممکن است شیر ​​آب حمام را با رنگ طلایی ترجیح دهند. این طرح‌ ها ویژگی‌ های فنی منحصر به فرد خود را دارند. ممکن است فاقد برخی از ویژگی‌ های مدرن برای ایجاد فضای آن دوره باشند.

    نکته: کسانی که در نزدیکی دریا زندگی می‌ کنند هنگام انتخاب شیر  باید به مقاومت در برابر خوردگی توجه کنند این برای شما مهم است که از شیر خود برای طول عمر بیشتر و سالم استفاده کنید. تجمع ذرات نمک روی سطوح کروم و نیکل باعث خوردگی می‌ شود.

    مجموعه سر شیر (استاندارد)

    آب برای زندگی هر فرد ضروری است. زندگی بدون آب برای هیچ موجود زنده‌ ای غیرقابل تصور است. ما همه چیز را با آب در روشویی، توالت، آشپزخانه و حمام اداره می‌ کنیم. در این مناطق، شیرآلات کار ما را بسیار آسان می‌ کند.

    این وسیله بسیار کارآمد بدون اینکه بدانید چند بار در روز آن‌ ها را باز و بسته می‌ کنید، استفاده می‌ شود. از آن جا که شیرها از کیفیت بالایی برخوردار هستند، ممکن است با گذشت زمان پیری و خرابی رخ دهد. می‌ توانید این شیرها را که باعث ایجاد مشکل در استفاده می‌ شوند، با مدل مجموعه سر شیر استاندارد داخلی جایگزین کنید.

    همچنین می‌ توانید سال‌ ها بدون هیچ مشکلی از این سر شیر که محصول با کیفیتی است استفاده کنید. استفاده از این وسیله بسیار راحت بوده و با طرح های شیک خود نیز خود نمایی می‌ کنند.

    هنگام خرید سرویس شیرالات استاندارد به چه ویژگی هایی باید توجه کرد؟

    شیرالات استاندارد علاوه بر مورد استفاده برای آب، محصولاتی هستند که زندگی انسان را بسیار آسان می‌ کنند. به دلیل سهولت استفاده، آن‌ ها کار افراد را بسیار آسان می‌ کنند. انواع مختلفی از شیرآلات موجود است. همه آن‌ ها مفید و مناسب برای استفاده هستند.

    شما می‌ توانید این مجموعه شیرالات را خریداری و استفاده کنید، که می‌ توانید آن را برای تعویض شیرهای شکسته خود خریداری کنید. با این حال، برخی عوامل وجود دارد که قبل از خرید دانستن آن‌ ها برای شما مفید خواهد بود. یکی از این عوامل نیاز شماست. به حدی که اگر نیاز به درستی تعیین شود، در خرید هیچ مشکلی وجود ندارد علاوه بر نیازهای خود، باید به کیفیت محصول نیز توجه کنید. سهولت استفاده یکی دیگر از موارد شیرالات استاندارد است که باید به آن توجه کنید.

    سخن آخر شیرالات استاندارد

    به پایان مطلب شیرالات استاندارد رسیدیم امیدواریم که از خواندن این مطلب هایسی نهایت لذت را برده باشید و از اطلاعات مفید آن بهره برده باشید. لطفا نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *