راهنمای خرید

راهنمای انتخاب بهترین شیر توالت (شیر دستشویی)

راهنمای انتخاب بهترین رنگ شیرآلات
  • بهترین شیر توالت چه ویژگی‌ هایی دارد؟ در انتخاب شیر توالت به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ در خرید شیر توالت علاوه بر فاکتورهای کلی مانند گارانتی و نوع شیر، عوامل خاص‌ تری مانند مکانیسم کارکرد شیر و محل نصب آن نیز حائز اهمیت است.

    این مقاله راهنمای مقایسه و انتخاب بهترین شیر توالت، نکات مهم در انتخاب شیر توالت فرنگی و ویژگی‌ های بهترین شیر توالت بررسی شده است تا بتوانید در کم ترین زمان ممکن بهترین خرید را داشته باشید.

    تماس با شرکت شیرآلات هایسی، مشاوره خرید شیرآلات

    امروزه مدل‌ های بسیار متنوعی از شیر توالت فرنگی در بازار وجود دارد. از شیرهای اهرمی توالت فرنگی تا شیرهای کلاسیک که هر کدام می‌ توانند به صورت روکار یا توکار باشند. علاوه بر این عواملی مانند گارانتی، رنگ، جنس و… نیز در انتخاب شیر توالت موثر است.

    با توجه به این تنوع، خرید از انواع شیرهای توالت ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد. راهنمای خرید و انتخاب بهترین شیر توالت با ارائه اطلاعات کافی در مورد فاکتورهای مهم هنگام خرید شیر توالت، فرآیند انتخاب بهترین شیر توالت را ساده می‌ کند.

    انواع شیر توالت فرنگی

    تهیه شیر توالت معمولاً با در نظر گرفتن ظاهر و قیمت شیر ​​توالت انجام می‌ شود و موارد مهمی مانند گارانتی، استفاده و شرایط نصب شیر در نظر گرفته نمی‌ شود. امروزه علاوه بر تقسیم شیرآلات توالت فرنگی از نظر عملکرد به دو نوع شیرآلات کلاسیک و شیرآلات اهرمی، دسته شیرآلات از نظر محل نصب نیز رواج یافته است.

    در انتخاب شیر آب علاوه بر قیمت شیر ​​آب و فاکتورهای کلی که در خرید انواع شیر آب حائز اهمیت است، باید فاکتورهای خاص‌ تری مانند مکانیسم کار و الزامات نصب شیر آب را نیز در نظر بگیرید. در این صورت می‌ توانید بهترین شیر توالت فرنگی را خریداری کنید.

    شیر توالت اهرمی یا کلاسیک

    تصمیم‌ گیری برای خرید شیرآلات اهرمی یا کلاسیک یکی از اولین گام‌ ها در انتخاب شیرآلات است. شیرهای توالت اهرمی از دوام و کیفیت بالاتری نسبت به شیرآلات کلاسیک برخوردار هستند و بهتر است شیرآلات توالت اهرمی خریداری کنید.

    به طور خلاصه، کارتریج اهرمی نسبت به هسته شیرهای کلاسیک کمتر در معرض نشتی و سایر مشکلات است و کمتر نیاز به تعویض دارد. کار با شیرآلات بهداشتی اهرمی راحت‌ تر است و تنوع قیمت و رنگ این نوع شیرآلات بیشتر است.

    کاربرانی که به دنبال خرید شیرهای توالت ارزان هستند، انتخاب‌ های بیشتری دارند و می‌ توانند قبل از خرید انواع شیرهای توالت را با هم مقایسه کنند. تعداد سوراخ‌ های مورد نیاز برای نصب شیر توالت (اعم از اهرمی یا کلاسیک) دو عدد و با فاصله استاندارد می‌ باشد.

    شیر روشویی روشویی توکار

    در شیرهای فلاشینگ سطحی، مکانیزم شیر توالت داخل بدنه بر روی دیوار نصب می‌ شود. در حالی که در شیرآلات توکار تنها قسمتی از شیرها که روی دیوار دیده می‌ شود پوشش و دستگیره‌ های تنظیم آب است. همچنین سایر یراق آلات و لوازم جانبی شیر مانند کارتریج و مهره‌ ها در داخل دیوار قرار دارند و قابل مشاهده نیستند.

    شیر توکار از نظر ظاهری مدرن‌ تر و زیبا تر است و راحت‌ تر تمیز می‌ شود، اما فرآیند نصب سخت‌ تر است و در صورت نیاز به تعمیر، دسترسی به قطعات داخلی آن پیچیده‌ تر است. توجه به الزامات نصب یکی از مهم‌ ترین موارد در هنگام خرید شیر توالت است. زیرا در صورت اتمام ساخت دیوار سرویس بهداشتی با تهیه شیرآلات توکار مجبور به تخریب دیوار و نصب جعبه آن در داخل دیوار خواهید شد.

    راهنمای مقایسه و انتخاب بهترین شیر توالت (شیر دستشویی)

    بهترین شیر توالت ارزان قیمت

    قیمت شیر ​​توالت فرنگی ارزان نباید تنها فاکتوری باشد که در خرید شیر توالت فرنگی در نظر گرفته می‌ شود. فاکتور هایی مانند استاندارد و کیفیت شیرهای روشویی نیز حائز اهمیت است. قیمت شیرآلات ارزان معمولا با توجه به طراحی اقتصادی و وزن کمتر آن‌ ها تعیین می‌ شود نه کیفیت غیر استاندارد.

    مهم‌ ترین عامل در کیفیت شیرآلات مواد اولیه یا مواد اولیه آن هاست. وزن به سادگی میزان مواد مصرفی یک محصول را با توجه به طراحی آن نشان می‌ دهد. اگر شیرآلات ارزان قیمت و شیرآلات لوکس یکی باشند، تفاوت وزن نشان دهنده تفاوت کیفیت نیست. توجه داشته باشید که شیرهای توالت فرنگی ارزان و استاندارد دارای گارانتی معتبر می‌ باشد.

    شیر توالت مدل درمسا طلایی مات یکی از انواع شیرآلات شرکت هایسی می‌ باشد که با طراحی لوکس و بی‌ نظیری که دارد ظاهر زیبایی به سرویس بهداشتی می بخشد.

    بهترین شیر توالت چه ویژگی هایی دارد؟

    شیر توالت ممکن است مانند شیرهای دیگر به چشم نیاید اما در زیبایی و دکوراسیون سرویس بهداشتی لاکچری و ایجاد فضای مورد نظر بسیار موثر است. برخی از ویژگی‌ های بهترین شیرآلات مانند کیفیت، زیبایی، دوام و گارانتی به طور کلی در مورد بهترین شیرآلات صدق می‌ کند.

    برخی از ویژگی‌ های دیگر ممکن است به سلیقه و کاربرد شما مربوط باشد. به عنوان مثال، اگر ترجیح شما این است که شیر توالت را با استفاده از دسته اهرمی کنترل کنید، شیر اهرمی انتخاب خوبی است. اگر از طرفداران دکوراسیون مینیمالیستی هستید، شیرالات توکار بهترین گزینه برای شماست.

    در میان بسیاری از پر فروش ترین و بهترین شیرآلات ایرانی می‌ توانید مدل‌ هایی را بیابید که علاوه بر داشتن ویژگی‌ های عمومی، نیازها و سلیقه‌ های خاص شما را نیز پوشش می‌ دهند. همچنین در انتخاب شیر توالت حتما به ویژگی‌ های بهترین شیرهای توالت فرنگی توجه کنید. برخی از این ویژگی‌ ها مانند کیفیت قطعات یا جنس بدنه، لزوماً با وزن یا لمس شیرآلات قابل تشخیص نیستند، اما پرسیدن در مورد آن‌ ها نشان دهنده آگاهی شما از موضوع است.

    برای خرید بهترین شیر دستشویی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

    • جنس بدنه بهترین شیرهای توالت، آلیاژ برنج کم سرب (سرب کمتر از 2.5 درصد) است.
    • بهترین شیر توالت دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش می‌ باشد، زیرا سازنده به کیفیت آن اطمینان دارد.
    • در تولید بهترین شیر مخلوط توالت از کارتریج با کیفیت استفاده و در نتیجه حرکت دسته اهرمی بسیار روان است.
    • در ظاهر بهترین شیر توالت از قطعات پلاستیکی کمتری استفاده شده است. در نتیجه تمیز کردن آن آسان است و دوام بیشتری دارد.
    • روکش سطحی آن کوچک‌ترین موجی ندارد.
    • آبکاری بهترین شیر توالت فرنگی دارای بالاترین کیفیت بوده و ظاهر آن خط و خش ندارد.
    • میل لنگ‌ های مورد استفاده برای اتصال شیر به لوله کشی داخل دیوار از کیفیت بالایی برخوردار بوده و از آلیاژ برنج ساخته شده است.
    • درپوش دیواری (قسمتی که برای پوشاندن محل اتصال شیر به دیوار استفاده می‌شود) با طراحی شیر هماهنگ است و اندام‌ ها را به خوبی می‌ پوشاند.

    شیرهای توالت رنگی

    رنگ شیر توالت توالت فرنگی در فضا سازی و ابعاد دهی محیط تاثیر بسزایی دارد. یکی از ترند های روز استفاده از شیرآلات با آبکاری آنتیک مانند مس و زیتون در توالت‌ های مدرن است. لازم به ذکر است که برخی از انواع شیرآلات مانند کرومی، استیل یا سفید و مشکی با تمامی رنگ‌ ها سازگاری دارند و می‌ توان از آن‌ ها در انواع دکوراسیون استفاده کرد. برای انتخاب بهترین شیر توالت می‌ توانید رنگ‌ های مختلف را با هم مقایسه کنید و هماهنگ‌ ترین آن‌ ها را انتخاب کنید.

    راهنمای مقایسه و انتخاب بهترین شیر توالت (شیر دستشویی)

    سخن آخر

    در راهنمای مقایسه و انتخاب بهترین شیر توالت (شیر دستشویی)، مهم ترین نکاتی که در انتخاب شیر توالت علاوه بر قیمت شیرآلات باید مورد توجه قرار گیرد، بررسی شد. اگرچه برخی از ویژگی‌ های بهترین شیر توالت مانند مواد اولیه، کیفیت پولیش و آبکاری و … یکسان است. اما سایر ویژگی‌ ها ممکن است متفاوت باشد، مانند الزامات نصب، استفاده مورد نظر و سلیقه خریداران.

    بهتر است بدانید که انواع مختلفی از شیرهای روشویی کلاسیک یا اهرمی در بازار وجود دارد که می‌ توانند به صورت توکار یا روکار باشند. همچنین انواع رنگ‌ های آبکاری برای سلیقه‌ های مختلف ارائه می‌ شود که با دکوراسیون‌ های مختلف هماهنگی دارند.

    برای مطالعه اطلاعات تکمیلی شیرآلات با کیفیت می‌ توانید به مقاله مقایسه انواع آبکاری شیرآلات و معرفی بهترین رنگ شیرآلات مراجعه کنید. امیدواریم که در این مقاله اطلاعات مفیدی را در اختیار شما کاربران عزیز قرار داده باشیم. نظرات و انتقادات تجربه شخصی خود در مورد انتخاب و خرید شیرآلات توالت در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

    میانگین امتیازات ۴ از ۵
    از مجموع ۳ رای

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *